Tot en met 20 november kunt u uw bestelling doorgeven. Het mooie van deze actie is dat u hiermee ook de Boys een warm hart toedraagt aangezien een gedeelte van de opbrengst voor de Vroomshoopse Boys is. Dit zal gedoneerd worden voor het nieuwe clubhuis.

Sinterklaas is weer bijna in het land. Over een aantal weken is het weer pakjesavond. Daar is iedereen heel druk mee. Hopelijk wordt het een fijn samenzijn met elkaar. Wil je nog iets lekkers voor bij de koffie of verras je liever iemand met een Sinterklaasbox met verschillende lekkernijen?

Wij als activiteiten commissie hebben voor u een supermooie actie opgezet en als u op bijgaande link klikt dan wordt u direct doorgestuurd naar onze persoonlijke bestelpagina. https://vroomshoopseboys.steunje.club/index.html

Hier kunt u heerlijke producten bestellen van gevulde speculaas, kruidnoten, chocolade letters en diverse Sinterklaas cadeau boxen.

We hopen samen met jullie steun een mooi bedrag bij elkaar te krijgen. Let u tevens op de Facebook pagina van de Vroomshoopse Boys voor de deel like en win acties!!!

De Sinterklaas actie kan t/m 20 november worden besteld! De bestelde producten kunnen op maandag 28 november en dinsdag 29 november tussen 18:00 en 20.00 uur afgehaald worden in de kantine van de Vroomshoopse Boys.