Drie keer is scheepsrecht geldt ook voor de voorverkoop met een Euro korting van entreekaarten voor de aanstaande jubileumwedstrijd Vroomshoopse Boys tegen Heracles Almelo.

Voor Boys-leden wordt dat op woensdag 3 juli a.s. mogelijk gemaakt in de kantine. Van 19.00 uur tot 20.30 uur kunnen dan leden van de Boys daartoe terecht in onze kantine. Bij Egbert de Jonge, voorzitter van de jubileumcommissie 75 jaar Vroomshoopse Boys, kunnen entreekaarten met korting gekocht worden.

Aanwijsbare voordelen zijn een Euro korting per entreekaartje en je hoeft niet in de rij te staan voor de kassa op zaterdag om een kaartje te kopen. Op zaterdag 6 juli kosten de entreekaarten aan de kassa’s € 4,00 voor toeschouwers tot en met 18 jaar en € 8,00 voor toeschouwers vanaf 19 jaar. Aanstaande woensdag kosten de kaarten per stuk dus € 3,00 voor de Boys-jeugd en € 7,00 voor de overige Boys-leden.