Op dinsdagavond 4 juni wordt in de grote feesttent de grote reünie 75 jaar  Vroomshoopse Boys voor leden en oud-leden gehouden. Daarbij zijn ook (oud) trainers, leiders, bestuurders, commissieleden en supporters  van harte welkom. De inloop is vanaf 19.30 uur en vanaf 20.00 begint de reünie. Er is live muziek aanwezig en het wordt vooral een feest van onderlinge ontmoeting en herkenning. De jubileumcommissie had natuurlijk niet de adressen van alle oud-leden, oud-trainers en oud-leiders etc., en hoopt dat berichten in de media en ook op deze website ook uitnodigend werken, zegt het voort!

De periodes van de velden met kleedkamers en kantines op de Belt bij café Brinkman vanaf 1944 aan de Hammerweg, de MCC-velden ten zuiden van de Julianastraat vanaf 1960 en de Bosrand aan de Flierdijk vanaf 1986 tot nu komen uiteraard in beeld. De sterke voetbalverhalen worden steeds mooier en worden zeker weer aan elkaar verteld. Ook wordt duidelijk hoe het materiaal en de velden in de loop van drie kwart eeuw  zijn veranderd en verbeterd. Haast niet te geloven en dat vroeger alles beter was? Nee, maar het was zeker wel gezellig en net zoals nu ook zeker in de derde helft.

Wat dat betreft is het mooi dat de oudere generatie en de jongere garde van nu dat op 4 juni met eigen ogen kunnen zien. Tijden de reünie worden de kampioenen van het afgelopen seizoen gehuldigd en zo komt de jeugd van tegenwoordig ook in beeld. Mooie oude voetbalspullen zijn op 4 juni te bewonderen en ook prachtige foto’s van weleer. De reünisten wacht op 4 juni meerdere leuke verrassingen en het bezoeken van de reünie is zeker de moeite waard.  Alvast van harte welkom en neem als het kan je ploegmaten mee!