Na een gedegen voorbereiding van de onderzoekscommissie nieuwbouw clubhuis is het zover. De leden van Vroomshoopse Boys gaan op voorstel van het hoofdbestuur besluiten hoe het nieuwe clubhuis op de Bosrand er uit komt te zien. Dat gaat gebeuren op woensdagavond 29 september aanstaande tijdens een bijzondere ledenvergadering in het huidige clubhuis “t Flierhuus. Vergelijk het maar met de historische ledenvergadering van ruim 45 jaar geleden, die de opmaat vormde voor de bouw van de kantine op het toen nog gloednieuwe sportcomplex De Bosrand.

Op 29 september aanstaande wordt kort teruggekeken naar de voorbereidingen, maar wordt vooral vooruitgekeken naar de bouw van het nieuwe clubhuis. Nog twee locaties zijn in beeld voor nieuwbouw. Daarbij gaat het om de plek van de huidige kantine of de plek waar nu de zittribune langs hoofdveld 2 staat. De voorbereidingscommissie brengt dat met een PowerPointpresentatie in beeld en gaat ook in op  het totale plaatje met uiteraard de financiële consequenties. Het hoofdbestuur komt met een concreet voorstel richting de leden, waarbij ook de noodzakelijke financiële acties en zelfwerkzaamheid niet onbesproken worden gelaten.

Dan is daarna het woord aan de leden, die naar verwachting een besluit gaan nemen over de huisvesting van de huidige, maar ook zeker de komende generaties bij Vroomshoopse Boys. Alle reden om de datum 29 september in de agenda’s te omcirkelen en/of digitaal vast te leggen en naar die belangrijke ledenvergadering te komen.

Het hoofdbestuur heeft er bewust voor gekozen om de jaarvergadering van de leden op een ander tijdstip te houden, omdat op deze wijze eerst alle aandacht naar de nieuwbouw van het clubhuis kan. Die jaarvergadering wordt gehouden op woensdagavond 17 november, eveneens om 19.30 uur in het huidige clubhuis. Ook dan zijn de leden van harte welkom.