Kort geleden kon je al lezen over de fotowedstrijd “Hart voor blauw en geel”. Een jubileumfotowedstrijd waar iedereen aan mee kan doen! Topfotograaf Niek Erents is juryvoorzitter. Dit weekend wordt er weer volop gevoetbald op De Bosrand. Pak dus je camera of pak je mobiel en schiet die mooie plaatjes!

Wat zoeken we voor foto’s? Dat mag echt van alles zijn. Als het maar echt iets typisch Vroomshoopse Boys is. Als er blauwgele clubliefde uit spreekt, dan heb je zeker bonuspunten… Of, zoals Niek Erents het zo mooi verwoordde: “We zoeken mooie kiekjes die weergeven wat dat blauwgele hart precies is. Wat ervoor zorgt dat het klopt!”

Stuur je foto naar hartvoorblauwengeel@gmail.com. Graag in hoge resolutie en in zo groot mogelijk formaat. De maker van de winnende foto krijgt een fotoshoot van Niek Erents op Sportpark De Bosrand. Van familiefoto’s op de middenstip tot een stoere modelshoot in de kleedkamer. Dat bepaalt de winnaar zelf. De drie beste foto’s komen bovendien groot afgedrukt op De Bosrand te hangen.