In de thuiswedstrijd tegen Sportclub Rijssen JO11-1 heeft Boys JO11-3 zaterdag een makkelijke overwinning geboekt. Vanaf het begin werd de tegenstander onder druk gezet en volgde de ene na de andere aanval. Binnen het kwartier stond het 4-0. Rijssen had hier niet veel tegen in te brengen. Dat het na de 4-0 voetballend wat stroever en moeizamer liep voor de Boys lag dan ook niet aan de tegenstander maar aan de Boys zelf. De duels werden nog wel gewonnen maar er werd af en toe vergeten om de bal over te spelen naar een medespeler. Daarnaast werden er veel kansen gemist door een gebrek aan scherpte voor de goal. Gelukkig was Rijssen niet bij machte om dit af te straffen. Uiteindelijk werd het een simpele 8-1 overwinning voor de Boys, de doelpunten werden gescoord door Deon, Damian, Björn, Cas en Pim.
Volgende week de derby in en tegen Den Ham en met nog 2 wedstrijden te gaan voor de winterstop zit een derde plek er nog zeker in.