Dinsdag 23 augustus speelde Vroomshoopse Boys zijn 2e bekerwedstrijd thuis tegen de zondag 1e klasser Emmen. Om 18.45 uur werd er afgetrapt op sportpark de Bosrand te Vroomshoop.

De wedstrijd stond onder leiding  van de heer van Munster.

Op een uitstekend bespeelbaar veld kon de Boys geen voortzetting geven aan de goede 1e bekerwedstrijd tegen Germanicus.

Geen moment konden zij aanspraak maken op een goed resultaat. Desondanks was de ruststand 0-1.

Direct na rust kwamen de Boys wat beter uit de startblokken en wisten ze zich enkel kansen te creëren.  Die opleving was echter maar van korte duur. Vv Emmen nam het initiatief al snel weer over het bouwde de score op een regelmatig wijze uit tot de eindstand 0-4. Een resultaat waar niets op viel af te dingen.

De Vrh Boys begon de wedstrijd  met de volgende spelers: Bart Jans(keeper), Rutger Schrijver, Rikkert Vliek, Harold Kivits, Jordi Brinkman, Jos Hutten, Tom Staarman, Ton Kunst, Robert Veld, Lars Scholten en Ramon de Jong.

in de 20e minuut werd de geblesseerde Rikkert Vliek vervangen door Jelle Drees. Na rust kwamen Robin Drenthen en Andjin van Veen in het veld voor Jordi Brinkman en Tom Staarman.

Zaterdag a.s. staat de laatste bekerwedstrijd in deze poule op het programma. Om 14.30 uur word et thuis gespeeld tegen de kersverse 2eklasser Gramsbergen. Wil de Vrh. Boys door bekeren dan zal er gewonnen moeten worden.