• In verband met de dodenherdenking op zaterdag 4 mei aanstaande is de kantine deze dag om uiterlijk 19:00 uur gesloten. Een en ander zoals in het verenigingsplan van Vroomshoopse Boys is opgenomen. Dit geeft iedereen de gelegenheid om individueel of samen met anderen de gevallenen te herdenken, bijvoorbeeld op het Vredesplein in Vroomshoop.

Enkele praktische zaken:

• Het is gebleken dat er onvoldoende duidelijkheid is over het hoe en waarom de deur van de voorraadkelder tegenwoordig is afgesloten. Dit gebeurt omdat dit vanuit de verzekering het verschil kan maken tussen wel of niet uitkeren. Wij zijn hierop geattendeerd door andere voetbalverenigingen tijdens een gezamenlijk overleg.

• Ook vragen wij begrip van onze leden en vrijwilligers voor het feit dat de achterdeur, die grenst aan de parkeerplaats, geen reguliere toegangsdeur is voor bezoekers van onze kantine. Het is niet gewenst om deze deur te gebruiken als toegangsdeur van de kantine, tenzij dit strikt noodzakelijk is. Je komt dan nl direct in de keuken binnen. Diverse redenen hiervoor om dat niet te willen   veiligheid, gezondheid en hygiëne.

• Tussen de beide bars bevindt zich een “looppad” die wij graag vrij willen houden voor de medewerkers in de kantine. Het is lastig voor hen om telkens te moeten vragen of de gasten in onze kantine even uit dit looppad willen gaan.

• Papiertjes, lege bekertjes etc mag iedereen in de daarvoor bestemde afvalbakken deponeren. Voordat onze gasten de kantine verlaten, stellen wij het op prijs dat zij hun lege glazen, flesjes en kopjes op de bar plaatsen, zodat onze vrijwilligers het gemakkelijk verder kunnen opruimen.