Hoewel er momenteel niet in competitieverband gevoetbald kan worden op de Bosrand vanwege de maatregelen door het coronavirus is Vroomshoopse Boys achter de schermen druk bezig. Voor het nieuwe voetbalseizoen 2021-2022 worden alweer volop voorbereidingen getroffen door de Technische Commissie en de jeugdcommissie. De jeugdopleiding is de levensader van de vitale vereniging en daarop wordt vol ingezet.

De jeugdcommissie en Technische Commissie van Vroomshoopse Boys willen graag weten hoeveel nieuwe leden er voor het komende seizoen 2021-2022 bijkomen. Dat heeft alles te maken met de aanstaande indeling van de vele jeugdteams van de Boys.

De aanmelding van nieuwe leden kan tot 15 mei 2021 plaatsvinden. Dit kan door een opgave bij Joan Nieboer, die de ledenadministratie beheert. Graag opgeven op de volgende wijze: mailen met leden@vvvroomshoopseboys.n

Of via de onderstaande link
Lid worden (vvvroomshoopseboys.nl)