Zaterdag 15 december

Het moet vandaag gebeuren plaats van al het groene gras zoeken we deze ochtend de zaal op
Na een goede training van afgelopen maandag gingen we ons 1ste potje beginnen tegen het sterkte Sportlust JO8-1. Er werd flink samen gespeeld met een mooie combinatie van Siemon naar Thije schiet Thije keurig de 0-1 Binnen.. daarna zetten we goed door en dat werd beloond met een 2de doelpunt! Daarna kwam sportlust een paar keer gevaarlijk voor het doel maar daar was Suus die prima verdedigde. Het ging over en weer maar toch wisten we nog een 3de doelpunt te maken!!! Dat was dan de uitslag een 0-3 Overwinning Op Sportlust het vertrouwen was terug bij de kinderen en daarna gingen we vol goede moed veder met onze 2de wedstrijd tegen Den Ham JO9-4 deze willen wij graag winnen!! Vol goede moed gingen we op jacht naar doelpunten maar helaas mochten deze er nog niet in toen vonden we de doorbraak want achterin lag veel ruimte weer kwam Thije voor het doel maar we moesten nog even flink op de nagels bijten want eerst werd de Paal geraakt maar gelukkig via de rebound was het raak Jaaaaaa 0-1 !!!! en dat met nog 3 Minuten te spelen Den Ham werd nog een paar keer gevaarlijk voor ons doel maar de bal vloog net naast of werd tegen de paal geschoten of onze Prima Keepende Stef zat er tussen. daarna mochten wij nog 1 x in de aanval maar die werd helaas net niet afgemaakt. Afgelopen we winnen met 0-1 van Den Ham!!! Met nog 1 wedstrijd te gaan staan we boven aan!!! Vol goede moed beginnen we aan onze laatste wedstrijd tegen Vroomshoopse Boys JO9-6 het ging over en weer maar een Prima aanval werd beloond met een Doelpunt!!! 1-0 Door Marit haar eerst doelpunt!!!!! met nog 8 minuten te spelen gingen we veder met aanvallen weer een prima Combinatie tussen Koen en Roan werd het doel gevonden 0-2!! Nog 4 Minuten en er was vertrouwen en we durfden nog 1 x aan te vallen met goed voetbal tussen Lucas En Jill wist Thije te scoren !! De laatste seconden tikken weg en de zoemer ging af JAAAAAAA we zijn zaalkampioen!!!! Trots!!! Nu gaan we Genieten van onze wel verdiende winterstop en gaan we ons klaar maken voor de 2de seizoenshelft! Namens ons Allemaal fijne Feestdagen en een mooi sportief 2019!!

Spelers JO9-5
Koen Dogger , Suus Elfrink ,Jill Maris