na een spannend duel wint JO9-5 van Deto JO9-4G

Vandaag staan er een lastige thuiswedstrijd te wachten tegen het altijd lastige Deto

Het is half 9 we gaan beginnen en Deto mag als eerste aftrappen we weten dat Deto een sterke tegenstander is en dat laten ze ook zien want ze zetten flink druk en wij weten nog niet goed hoe we onder de druk uit moeten komen en Deto Komt een paar keer gevaarlijk voor de goal schot op de paal , schot net naast en een paar mooie reddingen van Stef houden ons op de been. Maar niet veel later komen we op een achterstand van 0-1.We pakken de draad weer op en we worden wakker we krijgen wat meer kansen maar we zien ook dat Deto een prima keepster in de goal heeft staan . na een grote kans die helaas niet word benut en Deto een snelle omschakeling heeft maar gelukkig stond Suus precies goed opgesteld en kunnen we nog adem halen en is de achterstand nog maar 1 doelpunt de eerste 10 minuten zijn om en we gaan wat dingen wijzigen want met 1 verdediger gaan we het niet redden we gaan 2-1-2 spelen willen we vandaag nog een resultaat hier en daar nog de brood nodige tips meegekregen en de volgende 10 minuten gaan beginnen we staan nu beter ons mannetje en krijgen meer kansen maar Deto laat het er niet bij zitten en wordt wat sterker maar wij zijn momenteel de baas en dat wordt beloond na goed werk van Roan op Thije scoort Thije de 1-1….we moeten door willen we vandaag onze 2de competitie wedstrijd winnen . we zitten in een mindere fase van de wedstrijd en dat merkt de tegenstander er komt geen bal meer aan bij elkaar en helaas komen we daardoor op een 1-2 achterstand de 2de 10 minuten zijn om. en we gaan een keepers wissel doorvoeren Siemon voor Stef hier en daar tips gegeven waar nodig de laatste 10 minuten gaan in en het gaat spannend worden want wie trek er aan het langste eind… we gaan maar weer eens in de aanval we krijgen kans op kans maar de keepster van Deto staat prima op te letten en zo wordt het voor ons moeilijker Lucas staat prima op te letten en zo krijgt  Marit een kans op de  2-2 maar die wordt prima gestopt door de keepster, Deto wordt nog gevaarlijk maar Siemon staat prima te keepen en zo blijft het nog 1-2 met een prachtige lange bal van achteren trekt Thije naar binnen en Schiet maar eens de bal wordt van richting veranderd en JAAAA het staat 2-2 de 3de 10 minuten zijn om nog 1x 10 minuten alles geven wat we hebben. we gaan beginnen met de allerlaatste 10 minuten echt de laatste tips gegeven we worden sterk met prima werk van Jill op het middenveld wat precies genoeg was krijgen wij de kans op de 3-2 helaas gaat deze er niet in…we zetten door en er zitten kansen in om te winnen vandaag. Nadat er weer prima werd gekeept en werd verdedigd door Koen en Suus gaan we weer in de aanval met nog 4 minuten te spelen Scoort Thije de 3-2!!!!!!!! Het kan nu toch niet meer mis gaan… we krijgen nog kansen op de 4-2 maar die gaan er niet in….niet veel later uit een in dribbelde bal Schiet Roan prachtig in de kruising 4-2!!! Met nog 30 seconden te spelen kan het niet meer mis gaan we Hebben ook ons 2de competitie duel gewonnen in deze wedstrijd zat veel passie strijd en vuur maar we hebben op basis van duels winnen en als een team spelen verdiend gewonnen ik kan niet anders zijn dan een trotse Trainster volgende week hebben we een uit wedstrijd tegen Kloosterhaar.