In deze meer dan geweldige feestweek moet er ook nog gestreden worden tussen de lijnen door de mannen van het tweede elftal en derde elftal.

Beide teams spelen voor promotie voor een plek in de respectievelijke hoofdklasse en tweede klasse. En beide teams spelen thuis op de Bosrand.

Om 12:30 trapt het elftal van trainer Reinier de Jong en begeleiding Herbert Mazenier en Nick Beuving af tegen Nunspeet 2 wat ook speelt voor promotie. Nunspeet wist de eerste wedstrijd na verlenging met 1-3 te winnen van bekende Go Ahead Kampen 2. Een prachtig affiche dus op de Bosrand.

Om 14:30 trappen de mannen van Richard Willems en Jelmer Albada af tegen FC Eibergen za 2. Een team wat knokt tegen degradatie uit de tweede klasse. De eerste wedstrijd wist Eibergen overtuigend te winnen door DOS’37 met 4-0 te verslaan.

Een vooruitzicht op twee prachtige wedstrijden. Die hopelijk niet al te veel zullen worden verstoord door de wind. Deze wedstrijden sluiten perfect aan bij deze nu al geslaagde feestweek. Hopelijk kunnen de mannen van zowel het tweede als derde een grandioos feest vieren in de feesttent deze avond. Met uitzicht op de finale van de nacompetitie die volgende week gespeeld zal gaan worden.

Ze kunnen jullie steun goed gebruiken! En hopelijk zien we u terug op de Bosrand!