Tijdens de gedenkwaardige jaarvergadering van Vroomshoopse Boys van woensdagavond 1 november was veel goed nieuws te melden. Niet alleen werd het definitieve startschot gegeven voor de bouw van het nieuwe clubhuis, ook werden de namen van twee bijzondere sponsoren voor de naamgeving van de nieuwe aanstaande hoofdtribune bekend gemaakt.  Hun namen en beeldmerken sieren  voor tenminste 5 jaar pontificaal in de volle breedte de gevel van de nieuwe tribune annex clubhuis. Dat zijn ColPro uit Almelo, met een verleden in Vroomshoop-Oost en accountants en belastingadviseurs de Jong & Laan B.V., die het hoofdkantoor in Vroomshoop heeft.

Fantastisch dat deze beide bestaande sponsoren van Vroomshoopse Boys deze extra stap zetten. Daardoor wordt meteen het financieel fundament voor ons nieuwe clubhuis verstevigd. Medio december aanstaande worden Raymond en Christa Hudepohl als directeuren  ColPro en ook directeur Marco Lokhorst van De Jong & Laan B.V. op De Bosrand verwacht. Dan worden tijdens een officieel  moment samen met verenigingsvoorzitter Edward Olthof hun handtekeningen onder het bijzondere sponsorcontract geplaatst.

Nu alvast willen wij deze mooie artvision delen, die tijdens de jaarvergadering getoond is. Uiteraard zullen de sponsoruitingen van onze hoofdsponsoren Automotive/Bedrijfskleding Veltink B.V. en Industriële bouw en bouwtoelevering De Groot Vroomshoop in de nieuwe situatie  als vanouds hun plekken bij het hoofdveld vinden.

Namens Vroomshoopse Boys hartelijk dank ColPro en De Jong & Laan B.V. voor deze geweldige geste.