Onlangs hebben wij het mooie nieuws mogen ontvangen, dat Nelson Runhart en Thayrell van der Werfhorst, uitkomend voor Vroomshoopse Boys JO13-1 zijn gescout voor FC Twente en Go Ahead Eagles. Ze komen nu daadwerkelijk in een selectietraject bij beide BVO’s, waarmee weer een belangrijke volgende stap vooruit wordt gezet in hun voetballoopbaan.

Nelson zal een aantal activiteiten gaan afwerken bij FC Twente en Thayrell start woensdag 9 januari bij Go Ahead Eagles.

Het is mooi dat de jongens al enige tijd op de radar staan bij deze BVO’s en de scouts een aantal keren zijn wezen kijken. Dat ze daarin goed genoeg zijn bevonden voor een uitnodiging maakt ons als club erg trots!

We willen Nelson en Thayrell en natuurlijk ook hun ouders, familie en trainers feliciteren met deze prachtige ervaring en wensen jullie veel succes maar vooral veel plezier! Geniet van deze momenten want het is zeker een unieke prestatie!