Nieuw: De Groot Vroomshoop Voetbaldag op 8 mei bij Vroomshoopse Boys

Op woensdag 8 mei 2024, in de meivakantie (dag voor Hemelvaartsdag), organiseert de voetbalschool PB Soccer uit Almelo in samenwerking met uitgeverij en reclamebureau News Outside uit Tubbergen de eerste editie van de De Groot Vroomshoop Voetbaldag bij voetbalvereniging Vroomshoopse Boys. Deelname is mogelijk voor jongens en meisjes in en om de gemeente Twenterand tussen 6 en 14 jaar. Met de jeugdcommissie van Vroomshoopse Boys is samenwerking en afstemming gezocht en gevonden voor dit evenement. “In en om de gemeente Tubbergen was er in het recente verleden in de herfstvakantie geen activiteit qua jeugdvoetbal. Dat vond ik jammer want je ziet kinderen niet meer zo vaak buiten als vroeger. In samenwerking met Patrick Bakhuis van PB Soccer uit Almelo hebben we in oktober 2022 de eerste editie van de News Outside Voetbaldag georganiseerd bij TVC ’28 in Tubbergen. Het eerste jaar hadden we bijna 60 deelnemers en bij de tweede editie als zelfs bijna 100. Kortom het concept slaat aan en dit willen we graag uitbreiden naar de gemeente Twenterand en de gemeente Dinkelland. “Wat Twenterand betreft: de prachtige accommodatie De Bosrand van Vroomshoopse Boys aan de Flierdijk in Vroomshoop is uitermate geschikt voor deze Voetbaldag. Er ligt een goed grasveld en eind dit jaar naar alle waarschijnlijkheid zelfs een prachtige tribune en een nieuw clubhuis”, zegt Patrick Bakhuis, eigenaar voetbalschool PB Soccer die dit soort voetbaldagen vaker houdt in de schoolvakanties. Hij besluit: “Hopelijk komt er bij de 2e editie in 2025 een groepsfoto met tenminste 100 deelnemers op de prachtige nieuwe tribune!”

Gekwalificeerde trainers en dagindeling

De Groot Vroomshoop Voetbaldag vindt op 8 mei aanstaande plaats onder begeleiding van gekwalificeerde trainers uit de regio met ervaring bij de FC Twente/Heracles Academie. De deelnemers krijgen een gratis voetbalshirt. Deelnemers komen rond 9.00 uur aan bij de Vroomshoopse Boys en in de kantine krijgen ze uitleg over de Voetbaldag. Dan start hun avontuur als echte (prof)spelers die gaan genieten van een Champions League-sfeer. De voetbalshirts hangen klaar in de kleedkamer voor de deelnemers en ze gaan door een rookgordijn en Champions League hymne het hoofdveld op. Er worden gevarieerde trainingsoefeningen gedaan met leuke prijsjes en vervolgens is het tijd voor een gezamenlijke lunch. ’s Middags is er een toernooivorm en de winnaars mogen in de sfeer van de grote Champions League op de foto. Er gaat niemand met lege handen naar huis. iedereen krijgt het voetbalshirt mee naar huis en daarnaast een goodie bag met daarin een bidon, het profcontract en ook een groepsfoto op A4 formaat.

Deelname in en om de gemeente Twenterand

Het evenement is voor iedereen toegankelijk, dus niet alleen voor kinderen uit Vroomshoop, maar ook voor spelers uit Den Ham, Vriezenveen, Westerhaar-Vriezenveensewijk et cetera. Ook van buiten de gemeente Twenterand zijn kinderen van harte welkom. Plezier en samenspelen voert de boventoon en iedereen wordt er beter van. Het leukste is dat de jeugdspelers een gave De Groot Vroomshoop Voetbaldag beleven, die ze zich nog lang zullen herinneren!

Gratis voetbalshirt / sponsoring / aftermovie

Bedrijven hebben de mogelijkheid om voor een marginaal bedrag per deelnemer hun bedrijfslogo op het voetbalshirt te krijgen. De kinderen desgewe4nst kunnen het hele jaar in dit lange mouw thermoshirt blijven trainen Daarnaast wordt er ook een gave aftermovie gemaakt van deze De Groot Vroomshoop Voetbaldag waarbij de sponsoren op de voetbalshirts weer zichtbaar zijn, Ook komen de sponsoren op 2 grote spandoeken in spanframes. Deze worden gebruikt als achtergrond.

Stichting Leergeld Twenterand

In de gemeente Twenterand, kunnen kinderen van gezinnen, die het financieel wat minder hebben, en die bekend zijn bij de Stichting Leergeld Twenterand, desgewenst gratis aan de Voetbaldag deelnemen. Zodoende komen deze kinderen niet ‘buitenspel’ te staan!

10% korting i.v.m. 10-jarig bestaan PB Soccer uit Almelo

Voor deze editie is extra 10% korting van toepassing vanwege het 10-jarig bestaan van PB Soccer uit Almelo. Via onderstaande link van dit artikel kan bij het inschrijven de kortingscode pbsoccer10 benut worden. Daardoor wordt er geen € 35 betaald, maar slechts € 31,50! Dus allemaal snel opgeven voor deze prachtige De Groot Vroomshoop Voetbaldag, waarbij een onvergetelijke dag als jeugdvoetballer wordt beleefd!

Inschrijven kan al via de website van PB Soccer: