Vanaf het seizoen 2024-2025 gaan wij over op een nieuw kledingmerk. We gaan allemaal het kledingmerk Stanno (onderdeel van Hummel) dragen. In het lopende seizoen gaan we met broeken en kousen al over op Stanno. De tassen blijven we gewoon gebruiken totdat ze versleten zijn. Het is zonde om goede tassen weg te gooien! Dit seizoen zal er gewerkt worden aan een nieuw BOYSSHIRT.

Vanaf volgend seizoen gaan alle teams in dit nieuwe shirt voetballen. Als kledingcommissie hebben we al een presentatie en trainingslijn uitgezocht.

Deze trainingslijn is te bestellen via onderstaande clubcollectie:

Je kunt je bestelde kleding afhalen bij Intersport Ramon Zomer te Nijverdal.

Weet je niet goed welke maat je moet bestellen? Kom dan vanaf volgende week maandag 23 oktober tussen 18.30-19.30 uur even passen! We hebben er kleding liggen om te passen.

Let op!!

Iedere speler krijgt een wedstrijdbroek en wedstrijdsokken en een tas in eigen beheer. Het wedstrijdshirtje zit in een teamtas.