Zaterdag 13 mei was een spannende dag voor veel jeugdteams van Vroomshoopse Boys. Op de Bosrand konden maar liefst 3 teams kampioen worden. Wederom gespannen gezichten bij de betreffende teams. Niet alleen spelers en begeleiding maar ook bij ouders en verdere familieleden die in grote getalen compleet met spandoeken en toeters aanwezig waren.

Allereerst speelde JO9-3 zijn wedstrijd tegen OZC. De spelers van Vroomshoopse Boys waren gedreven en lieten met de overtuigende uitslag 9-0 zien dat ze Kampioenwaardig zijn.

Daarna speelde 1e klasser Jo11-1 tegen Voorwaarts Jo11-1 . Het team van Tim vd Kolk en Jelle Drees speelde de sterren van de hemel en wonnen glansrijk met 11-1.

Het derde team welke de kampioenswedstrijd speelde was Jo15-2. Zij traden aan tegen Jvc Dedemsvaart. Ook dit team liet zien waar ze voor staan. Er werd prima gevoetbald en we zagen mooie goals. Toen de
scheidsrechter afblies konden we de uitslag 13-0 in de boeken schrijven.

Namens de jeugdcommissie wil ik de spelers en de begeleiding van deze teams van harte feliciteren met het kampioenschap.

Tijdens de familiedag zullen we alle jeugdteams die dit seizoen kampioen zijn geworden officieel huldigen met daarbij de bloem, medailles en de zegetocht door Vroomshoop. Exacte tijdstip van de huldiging volgt z.s.m.

//gallery.vvvroomshoopseboys.nl/#!album-221