Nieuwe kleding Vroomshoopse Boys ingaande het seizoen 2024-2025

Zoals jullie allemaal kunnen weten krijgen we bij Vroomshoopse Boys ingaande het seizoen 2024-2025 nieuwe voetbalkleding! We gaan dan als voetbalvereniging over van het kledingmerk Masita naar Stanno. Dit seizoen gebeurt dat al geleidelijk. We krijgen dus ook een nieuw wedstrijdshirt, dat vanaf het seizoen 2019-2020 in de huidige vorm bekend was. We zijn momenteel binnen onze vereniging druk bezig met het ontwerp (kledinglijn) van een mooi nieuw Boys-shirt.

De opzet is dat iedereen vanaf het nieuwe seizoen 2024-2025 een nieuw Stanno-tenue krijgt. Dat betekent ook dat iedereen die nog geen Stanno-broekje heeft, deze aan het begin van het nieuwe seizoen kan ophalen. Wat de voetbaltassen betreft het volgende. Als je tas kapot is krijg je een nieuwe Stanno-tas. We gaan dus geen goede voetbaltassen vervangen.

De presentatiekleding wordt ook vervangen ingaande het nieuwe seizoen 2024-2025! De A-selectie bij de senioren van Vroomshoopse Boys krijgt ook nieuwe trainingskleding. Verder komen er:

• Nieuwe zomer- en winterjassen voor trainers en leiders etc. (c.q. trainsters en leidsters ect.);
  • Nieuwe uit-shirts;
  • Nieuwe kleding F-league.

Het trainingssetje van Stanno is te bestellen via onze website www.vvvroomshoopseboys.nl Onder het kopje ‘çlub’ staat ‘kleding’ vermeld.

Als je niet precies je kledingmaat weet, kun je wekelijks elke maandagavond tussen 18.30 uur en 19.30 uur passen in de kantine van de Boys. Als je de voetbalkleding via de website van de Boys bestelt, steun je ook nog eens onze vereniging!

Je kunt de bestelling daarna afhalen bij Intersport Ramon Zomer, Smidsweg 9b in Nijverdal. Deze sportzaak gaat binnenkort verhuizen in Nijverdal. Houd daartoe de website en het a.s. clubblad van Vroomshoopse Boys in de gaten!

Namens de sponsorcommissie van Vroomshoopse Boys,

Jannette Heideman.