Ook dit jaar worden alle Boysleden, donateurs, vrijwilligers, sponsors, supporters, kortom allen die de Vroomshoopse Boys een goed en sportief hart toedragen, van harte uitgenodigd voor onze Nieuwjaarsbijeenkomst.

Deze zal plaatsvinden op aanstaande zaterdag 4 januari 2020.

Onze activiteitencommissie heeft weer een mooie puzzeltocht samengesteld. Hierin wordt ook rekening gehouden met ouders met jonge kinderen. Onderweg zijn er een tweetal stops met lekkere traktaties. De start is om 13:30 vanaf het clubhuis!

Aansluitend begint om 16:30 uur onze nieuwjaarsreceptie. Een prima gelegenheid om alle Boysmensen een sportief en gelukkig 2020 te wensen!

Onze voorzitter Edward Olthof houdt aan het begin van de receptie zijn nieuwjaarsspeech. Na dit officiële gedeelte is er vrij drinken en ook een hapje zal niet ontbreken. De receptie duurt tot uiterlijk 18:30.