Een zonnige dag was het op 3 november, met toch een nare schaduw over de Bosrand en over het eerste elftal.  Al in de 6e minuut van de subtopper tegen IJVV raakte rechterspits Ernst-Jan Heideman ongelukkig geblesseerd op de achterlijn. Hij stapte op en gedeeltelijk naast de bal en direct was duidelijk dat dit een heel ernstige blessure was. Een ambulance vervoerde Ernst-Jan naar het ziekenhuis en de diagnose luidde dat er een breuk onderin het scheenbeen was. De gekwetste enkel kon vanwege de vochtophoping aanvankelijk nog niet goed ingeschat worden. Foto’s en nader onderzoek moeten dat nog uitwijzen. Ernst-Jan, we wensen je namens de gehele Boys-familie sterkte en een voorspoedig herstel toe.

De zon scheen afgelopen zaterdag  voor Vroomshoopse Boys JO15-3, dat met maar liefst 10-1 van Heino JO15-4 won. Klasse Erik Heideman Tony Kleinjan, Albert Kroeze, Marcel Beernink en jullie team! ! JO15-1 speelde op ons eigen  kunstgrasveld (veld 5) een mooie pot tegen Excelsior’31 JO15-2. De Boys van Jeroen Bos kwamen eerst voor met 2-0, daarna werd het 2-2 en uiteindelijk toch weer 4-2. Boys JO13-1 verloor thuis met 4-2 van Epe JO13-1, kan gebeuren.  De digitale reactie naderhand van de bezoekers was heel mooi: “Complimenten voor de ontvangst van Vroomshoopse Boys en voor de scheidsrechter”. Kijk, daar scoren we ook mee.

Vroomshoopse Boys J017-1 promoveerde tot koploper door Luctor JO17-1 gedecideerd met 5-2 te kloppen. Gerjan Kosters mag terecht trots zijn op zijn team. Opvallend waren weer de uitstekende thuiszeges van Vroomshoopse Boys 2 en 3 tegen respectievelijk Hatto Heim 2 en Sc. Lutten 2.  Beide Boys-teams zijn koploper en ruiken al de periodetitel. Mooi dat de B-selectie zo floreert, ook gunstig voor onze hoofdmacht. Complimenten aan Reinier de Jong en Richard Willems, hun stafleden en spelers.

Voor het overige: vele vrijwilligers waren actief, de drankjes waren goed, de hamburgers, gehaktballen en andere snacks ook en de stemming zat er goed in. Wat wil je nog meer?