Geachte Vrienden van de Boys,

We wensen jullie een geweldig voetbaljaar 2016 toe met ook veel gezondheid en geluk. Fijn dat jullie de actie `Vrienden van de Boys` steunen.
Al vanaf het seizoen 2008-2009 kennen we binnen onze vereniging de Vrienden van Vroomshoopse Boys. Langs het hoofdveld op de Bosrand zien jullie ter hoogte van de middenlijn een reclamebord van de Vrienden van de Boys staan. In de kantine bevindt zich het bekende blauwe bord met de namen van de vrienden (en vriendinnen). Overigens is het ieders vrije keuze om op dat bord vermeld te worden.
Achter de schermen gebeurt het nodige om onze vereniging Vroomshoopse Boys te ondersteunen. Zo hebben we pupillen van de week met ballen gesteund. Ook alle nieuwe leden ontvingen een speciaal vaantje. Ook deden we mee aan de actie “Held van het veld’ voor het nieuwe kunstgrasveld. Waar nodig steunen we onze jeugdafdeling en clubscheidsrechters en andere vrijwilligers binnen onze club.
We hebben momenteel zo´n 1.500 Euro in kas en hebben onlangs nieuwe doelen gesteld:

1. Een camera voor de gehele vereniging observatie trainingen en wedstrijden;
  2. Twee bankjes langs het nieuwe veld 5 en een extra bankje aan de noordkant van het hoofdveld;
  3. Bijdragen voor het ASM-team;
  4. Bijdrage voor een jeugdkeeperscursus;
  5. Banner/spandoek langs het nieuwe veld 5 voor wat meer sfeer en uitstraling.

Als jullie als vrienden van de Boys nog nieuwe suggesties of ideeën voor goede doelen hebben: van harte welkom!

Jullie worden verzocht de jaarlijkse bijdrage van € 50,- of € 25,- voor het huidige seizoen 2015/2016 over te maken naar rekeningnummer NL 52 RABO 0366 6167 30 onder vermelding van `Vrienden van de Boys`. Ook kan het bedrag contant worden afgedragen bij een van onderstaande werkgroepleden.

Bij voorbaat dank voor jullie ondersteuning.

Met hartelijke groeten, Jannette Heideman, Tom Heideman, Bert Kempers, Job Lamberink, Hans Nieboer en Willem Nieuwlaar.