Een mooie mijlpaal is bereikt door de o15-1.  In de oefenwedstrijd tegen derde divisionist Oranje Nassau mocht Luciano van Veen aantekenen voor de 100e goal van het lopende seizoen. Wat deze mijlpaal nog mooier maakt is dat iedere speler uit het team heeft bijgedragen aan deze mijlpaal. Alle veldspelers hebben namelijk een doelpunt weten te scoren.

Op dit moment deelt de o15-1 een gedeelde eerste plaats in de Hoofdklasse 05 en wordt zaterdag de derby gespeeld tegen DETO.  Derby’s die in de eerste seizoenshelft niet gespeeld werden doordat het team de eerste seizoenshelft werd ingedeeld in een competitie met veelal clubs uit Drenthe.  Een lastige competitie, maar ook een competitie waarin de rugzak werd volgegooid met bagage. Bagage waarvan je veel leert en iedereen kan meenemen in hun ontwikkeling, maar ook in de tweede seizoenshelft. Het was een leerzaam half jaar.

De tweede seizoenshelft werd erg sterk afgetrapt. Binnen enkele minuten stond het al 0-2 bij SDC’12 in Denekamp. Uiteindelijk werd deze goede wedstrijd gewonnen met 0-4.  Een week later werd er thuis gewonnen met 3-0 van SC  Enschede. Een wedstrijd die veel hoger had kunnen en moeten uitvallen. De laatst gespeelde competitiewedstrijd uit tegen medekoploper Vogido werd met 5-5 gelijkgespeeld. Na een bizarre en slordige wedstrijd werden de punten dus gedeeld, net zoals de koppositie.

o15-1 is naast koploper een enorm mooie groep met veel plezier. We blijven gaan!