Oefenzege Jo11-1

Op zaterdag 21 oktober speelt JO11-1 een oefenwedstrijd tegen BVV Borne JO11-1. Ook een eersteklasser, alleen uitkomend in een andere competitie. Vandaag speelden we zonder Thayrell, maar met Luuk uit JO11-2. Hij begon ook in de basis als linkshalf, samen met D’angelo in de goal, Sven en Danell in de verdediging, Jurre en Wouter (met Luuk) op het middenveld en Max startte voorin.

De wedstrijd begon vrij onrustig van beide kanten. Beide teams wisten de bal niet erg lang in de ploeg te houden en en grote kansen werden niet gecreëerd. Wel kwamen we op een 0-1 voorsprong, een verdwaalde voorzet van Wouter vloog verrassend binnen, daar waar de keeper ook zeker niet op rekende. We verdedigden vervolgens prima, er werden weinig kansen weggegeven. Wel waren we soms wat twijfelachtig bij het wegwerken van de bal, waardoor er een aantal hachelijke situaties ontstonden. Na een vlot lopende aanval van de thuisploeg wist de aanvaller van BVV Borne de gelijkmaker binnen te schieten. Na rust hebben we eigenlijk geen grote kansen meer weggegeven. Complimenten voor de manier waarop er verdedigd werd! Ook wist Luuk de winnende binnen te prikken, waardoor we uiteindelijk de wedstrijd wisten te winnen met 1-2.

Aanstaande zaterdag wordt de competitie hervat, met een thuiswedstrijd tegen Des. Tot dan!