In augustus 2015 begonnen de Old Stars Twenterand met het wandelvoetbal op het sportcomplex van Voorwaarts in Westerhaar-Vriezenveensewijk. Wekelijks komen daar op de vrijdagochtend zo’n 25 55-plussers van 10.00 uur tot 12.00 uur bij elkaar om onder deskundige leiding gezellig samen te trainen. Meerdere leden en oud-leden van Vroomshoopse Boys zijn daar ook van de partij. Ontmoeten en gezond bewegen is het motto van de Old Stars Twenterand. Op toernooien in Almelo, Veldhoven en Utrecht lieten de Old Stars zich al zien en ook werd er bij Voorwaarts een eigen wandelvoetbal-toernooi georganiseerd.

Landelijk en ook internationaal zit het walking football onmiskenbaar in de lift. De Old Stars Twenterand zijn nu bezig om meer senioren uit de gemeente Twenterand en ook daarbuiten voor het wandelvoetbal te interesseren. Op zaterdag 17 december aanstaande wordt voorgaande aan de jubileumwedstrijd tussen het eerste elftal van vv Den Ham en oud-Heracles een promowedstrijdje gespeeld tussen de Old Stars Twenterand en de Old Stars Heracles Almelo. Geïnteresseerde voetballende senioren uit de gemeente Twenterand worden uitgenodigd om nader kennis te maken met het fenomeen wandelvoetbal.  De promotiewedstrijd op De Rohorst in Den Ham van twee keer 15 minuten begint zaterdag om 13.30 uur en de zogeheten gezellige derde helft wordt zeker niet vergeten.