• De Boys bakt ze bruin op een gezellige oudejaarsparty

Op oudejaarsdag maandag 31 december 2018 wil Vroomshoopse Boys  graag met zoveel mogelijk leden, jong en oud, het jaar 2018 op een leuke en gezellige wijze afsluiten.

De hoofdmoot vormen heerlijke oliebollen, die bij de Boys te koop zijn en tussen 10.00 uur en 14.00 uur opgehaald kunnen worden. Iedereen kan zich door middel van een speciaal bestelformulier van heerlijke oliebollen, al dan niet met krenten, verzekeren. Dit bestelformulier kan digitaal via onderstaand formulier makkelijk worden ingevuld. Ook worden de bestelformulieren via de trainers en leiders tijdig uitgedeeld aan de spelende leden. De ingevulde formulieren kunnen dan weer vóór zaterdag 15 december worden ingeleverd in de kantine van Vroomshoopse Boys.

Met de oliebollen van prima kwaliteit bakt de Boys ze bruin en komt het echt voor de bakker!

De opbrengst van de verkoop van oliebollen kunnen we prima gebruiken voor onze clubkas. Voor ons aanstaande 75-jarige jubileum in juni 2019 en de kantineplannen zijn extra inkomsten uitermate welkom.

Op oudejaarsdag tussen 10.00 en 15.00 uur is er bij de kantine ook een gezellige bijeenkomst met onder meer warme chocolademelk, limonade, wijn, glühwein, bier en muziek. Zo kan de Boys-familie samen op een ongedwongen wijze het jaar 2018 afsluiten als opmaat naar het jaar 2019, waarin veel te gebeuren staat voor onze vereniging.

We hopen dat veel leden van de Boys oliebollen gaan bestellen en dat we ook op veel bezoek bij de oudejaarsparty kunnen rekenen.

Tot ziens op oudejaarsdag!

Oliebollen naturel: €0,75 per stuk / tien voor €7,00

Oliebollen met krenten: €0,80 per stuk / tien voor €7,50

Bestel hieronder uw oliebollen!!

[contact-form-7 id=”6783″ title=”Oliebollen”]

Namens de feestcommissie,