Op zaterdag 14 oktober stond voor JO11-1 de vierde competitiewedstrijd op het programma. Na twee overwinningen werd er vorige week nipt verloren van Rohda Raalte (3-4), waar een punt zeker op zijn plek was geweest. Vandaag mochten we naar Hulzen, voor een wedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Hulzense Boys. Zonder Wouter, die helaas een poosje rustig aan moet doen. Vandaar dat Luuk uit JO11-2 bij ons aan sloot. Hij begon wel aan de kant, in het eerste gedeelte van deze wedstrijd. De openingsfase van deze wedstrijd was onrustig van beide kanten. De ballen werden lukraak weggetrapt en er was weinig te genieten. Veel lange ballen, slechte passes en verkeerde aannames. Ons geluk was dat Hulzen hier ook in meeging. Wel kwamen we op voorsprong, door een mooi afstandsschot van Sven. We hebben niet echt lang kunnen genieten van deze voorsprong, daar Hulzen al na een paar minuten de gelijkmaker wist te maken, een voorzet werd goed binnengekopt door een Hulzenaar. Ook zij waren zeker niet in goede doen, maar wisten wel de kansen die ze kregen, af te maken. Iets waar wij wel moeite mee hadden. Hulzen wist er nog één te maken en zo was de ruststand 2-1. Na rust kregen we na goed doorjagen 2 enorme kansen, maar de keeper van Hulzen had een aantal fraaie reddingen in huis. Hoewel we de 2e helft duidelijk beter speelden, duels gingen winnen en het veld breder hielden kwamen we toch op een 3-1 achterstand. Het startsein voor Hulzense Boys om elke mogelijkheid aan te grijpen om zoveel mogelijk tijd te winnen. Na een goede pass van Sven op Thayrell, wist laatstgenoemde deze in het doel te frommelen. Met nog ruim 10 minuten op de klok hebben de spelers alles op alles gezet om nog een goal te maken. Met de beleving zat het wel goed! Na een aantal gemiste kansen, en een solide verdediging kregen we uiteindelijk toch loon naar werken, waar Thayrell een knappe individuele actie bekroonde met de gelijkmaker, die dik verdiend was! Zo eindigde de wedstrijd in een 3-3 stand. Gezien het scoreverloop zijn we hier blij mee, maar eigenlijk hadden we de drie punten wel verdiend!

Aanstaande zaterdag spelen we een oefenwedstrijd in en tegen Borne, aftrap 9:00.