Vroomshoopse Boys kent vanaf dit seizoen 2023-2024 drie nieuwe heren 18+-teams en een damesteam. Die spelen vier keer in het najaar en vier keer in het voorjaar op de vrijdagavonden drie wedstrijdjes van 7 tegen 7 in toernooivorm.  Die duren steeds 20 minuten en worden op een half veld gespeeld. Lekker voetballen en gezelligheid staat daarbij voorop en dat laatste geldt  zeker ook tijdens de aansluitende oergezellige derde helft na afloop. Deze nieuwe opzet bevalt bijzonder goed en smaakt naar meer!

Op vrijdagavond 17 november aanstaande spelen zowel de 18-2 als de 18-3 van de Boys op De Bosrand. Deze teams komen in dezelfde competitie uit. Vroomshoopse Boys 18-2 heeft nog één overwinning nodig om kampioen te worden. Kom vooral kijken! De eerste wedstrijd op 17 november op het kunstgras van veld 5 is om 19.30 uur en de laatste is om 20.30 uur gepland. Daarna is het al winterstop voor de 18+ teams en wordt in het voorjaar van 2024 de draad weer opgepakt.

Direct na afloop van de wedstrijden op vrijdagavond 17 november is er een spetterende feestavond gepland in de Boys-kantine ’t Flierhuus. Dat geldt als feestelijke afsluiting van de eerste najaarsreeks van deze 18+ teams uit de historie van Vroomshoopse Boys. Iedereen is welkom! Rond 22.00 uur is ere een live optreden van een zanger  en er zijn heerlijke broodjes hamburger te koop. Ook organiseert onze supportersvereniging een grote verloting. Binnenkort is er nog meer nieuws over deze bijzondere feestavond op deze website te lezen. Noteer vrijdagavond 17 november alvast in je agenda!

Mocht je ook graag lekker willen voetballen, maar doe je dat liever niet met een verplichting op zaterdagen? Dat kan bij Vroomshoopse Boys met 7 tegen 7 op de vrijdagavonden. Het aantal vrijdagavonden is beperkt: vier keer in het najaar en vier keer in het voorjaar. Je mag zelf een 7 tegen 7-team samenstelen, maar kun je ook individueel of met een paar vrienden of vriendinnen opgeven. Gezelligheid staat bovenaan. Kun je keer niet, geen probleem! Meld je nu aan: https://vvvroomshoopseboys.nl/lid-worden/  Meld er even bij dat het om 7 tegen 7 gaat, dan hoef je minder contributie te betalen. Doen!