Rabobank Noord en West Twente heeft uit het Rabo Coöperatiefonds een bedrag van € 12.500,- beschikbaar gesteld aan Vroomshoopse Boys voor de nieuwbouw van ons clubgebouw. Een fantastische bijdrage, waarvoor wij de Rabobank zeer dankbaar zijn.

Zaterdag middag  30 september kwam directeur particulieren, de heer Sipko Bruins de bijbehorende cheque overhandigen aan voorzitter Edward Olthof en aan de leden van de Bouwcommissie Gerrit Drenthen en Sabine Elferink. Weer een mooie stap voorwaarts naar de realisatie van ons nieuwe clubgebouw.

Woensdag 1 november 2023 vindt de Algemene Ledenvergadering plaats. Tijdens deze vergadering zal de Bouwcommissie de leden bijpraten over de huidige stand van de financiën en bouwgerelateerde zaken. Zet het vast in de agenda. De vergadering vindt plaats in de kantine en start om 19.30.