Tijdens de afgelopen nieuwjaarsreceptie was het al aangekondigd en nu is het realiteit. Vroomshoopse Boys heeft daadwerkelijk een mobiel betaalautomaat aangeschaft en er kan gepind worden aan de bar van de kantine. Contactloos betalen is ook mogelijk, wie wil dat nou niet?

Ons kantinepersoneel hoorde meer dan eens de vraag waarom pinnen niet mogelijk was in de kantine. Het pasklare antwoord is er nu! Onder toeziend oog van kantinebeheerder Riëtte Zweers en onze verengingspenningmeester Willem Nieuwlaar en stichtingspenningmeester Jan Cees Kaas werd afgelopen dinsdagavond de proef op de som genomen met de pinautomaat. Dat werkte perfect en de pinautomaat werd daarmee officieel in gebruik genomen.

De eerste digitale drankjes zijn inmiddels een feit en die smaakten best. Er werd gewoon in Euro’s en niet in bitcoins digitaal betaald. Zaterdag aanstaande is de nieuw pinautomaat naar verwachting volop in gebruik rondom allerlei wedstrijden en zeker ook wanneer ons eerste elftal de derby tegen DOS’37 speelt. We verwachten een volle kantine en een mooie baromzet. En weet wel: digitaal afrekenen kan nu ook dankzij de pinautomaat, doen!