Via de gebroeders Smedema werden we geattendeerd op het Online Pokertoernooi voor de sport. Van 22 februari t/m 28 februari kun je kans maken om een mooi geldbedrag voor jezelf en voor je favoriete sportvereniging te winnen bij het Online Pokertoernooi voor de Sport.

Deelname is 18+ en iedereen mag meedoen, ook mensen zonder pokerervaring. Het toernooi is een initiatief van het Open Nederlands Kampioenschap Poker. Zij willen mensen in Nederland de kans geven om een financiële bijdrage voor hun favoriete sportvereniging te winnen.

Iedereen vanaf 18 jaar of ouder kan meedoen en bij meer dan 5000 deelnemers is de hoofdprijs €5000.-. Hiervan gaat 80 % naar de vereniging en 20 % is voor de winnaar zelf. Je hoeft dus geen lid van een sportvereniging te zijn om mee te doen.

Leer pokeren in 5 minuten en speel gratis mee!
Deelname aan het initiatief is gratis. En wil je wel graag een leuk bedrag winnen voor de club, maar kun je nog niet pokeren? Geen probleem. Op de inschrijfpagina van het Online Pokertoernooi voor de Sport is een filmpje te zien, waarin het pokerspel in 5 minuten wordt uitgelegd.

Hoe schrijf je in?
Het pokertoernooi voor de Sport wordt gespeeld op een speciale poker app die normaal gesproken gebruikt wordt voor de voorrondes van het Open Nederlands Kampioenschap Poker.

INSCHRIJVEN VOOR JOUW FAVORIETE SPORTVERENIGING KAN VIA
onkpoker.nl/sport