Prachtige crowdfund-actie voor het nieuwe clubhuis bekroond

Uitgerekend voor de locatie waar het nieuwe clubhuis met tribune op De Bosrand verrijst, werd Boys-lid Thomas Kleinjan op maandag 8 januari in de bloemen gezet. Dat gebeurde door Bianca Willems, adviseur bankzaken van de Regiobank, onderdeel van assurantie- en adviesbureau Lucas BV uit Vroomshoop.

Dit was de fleurige afronding van een crowdfunding-actie die onder de noemer van ‘Samen voor de buurt’ door Thomas eind vorig jaar samen met de Regiobank was opgezet. Oorspronkelijk werd uitgegaan van een streefbedrag van € 1.500,00. Dat moest snel bijgesteld worden, evenals het volgende streefbedrag van € 3.000,00. De worsten van Plus Vroomshoop scoorden waanzinnig, hartelijk dank namens Vroomshoopse Boys. Daardoor liep de teller snel op.

Stoeltjes voor drie jaar voor de nieuwe tribune waren ook gewild en ook kwamen er donaties voor bakstenen van het clubgebouw. Behalve leden deden ook sponsoren, supporters en/of sympathisanten buiten de Boys mee, mooi om te zien. Het live optreden van de zanger Orlando na de derby tegen vv Den Ham op zaterdag 25 november was een voltreffer, ook financieel, evenals een door de supportersvereniging van Vroomshoopse Boys opgezette feestavond. Het kantinepersoneel leverde daarbij een topprestatie. Uiteindelijk bracht de korte en krachtige actie het fantastische bedrag van € 6.546,00 voor de nieuwbouw van het clubhuis in het laatje.

Thomas, namens de Boys-familie van harte bedankt voor je mooie initiatief en het waanzinnige resultaat! Ook dank aan het assurantie- en adviesburo Lucas BV en de Regiobank voor hun loyale medewerking om deze actie op deze wijze te laten slagen.