Maandag 3 juni 2019: penaltybokaal voor de jeugd en om 19.30 uur Bingo voor Boys-leden en hun familie met prachtige prijzen in de grote feesttent op de Bosrand. Inloop vanaf 18.30 uur.

Dinsdag 4 juni: penaltybokaal voor de jeugd, voetvolleytoernooi om 19.00 uur voor de junioren van O19 en O17 en de senioren.

Om  20.00 uur een reünie en mini-expositie in de grote feesttent voor leden- en oud-leden, inloop 19.30 uur. De kampioensteams van Vroomshoopse Boys van het seizoen 2018-2019 worden gehuldigd.

Woensdag 5 juni (de dag van oprichting in 1944): voetbalspellencircuit vanaf 13.00 uur voor de jeugd, FIFA-toernooi in de kantine vanaf 18.30 uur voor JO13 t/m JO19 en de senioren,  gesponsord door Berkhof Expert.

Vanaf 20.00 uur jubileumreceptie en mini-expositie in de grote feesttent. Inloop vanaf 19.30 uur. Daarvoor zijn behalve de externe gasten alle vrijwilligers van Vroomshoopse Boys uitgenodigd. Overige leden en supporters zijn ook van harte welkom.

Extra: presentatie jubileumgids 75 jaar Vroomshoopse Boys, die persoonlijk wordt bezorgd bij alle leden en sponsoren. Verder  de lancering promotiefilm over Vroomshoopse Boys.

Donderdag 6 juni: penaltybokaal voor de jeugd. Om 19.00 uur presentatie nieuwe outfit (modeshow) van alle Boys-teams en DBDD (De Boys Draait Door) in de grote feesttent met aansprekende gasten. Behalve de sponsoren zijn alle leden en supporters met hun familieleden van harte welkom.

Vrijdag 7 juni: Om 19.00 uur op het hoofdveld van de Bosrand:  wedstrijd F-jeugd tegen het eerste elftal. Aansluitend “the Voice of the Boys” (playbackshow) met aansluitend een ouderwets gezellige karaoke voor alle leden en ouders van de F-jeugd in de grote feesttent.

Zaterdag 8 juni: Om 8.30 uur gezamenlijk jubileumontbijt (sponsor SuperCoop). 10.30 uur familiedag met fietspuzzeltocht en leuke spelonderdelen.

Om 20.00 uur (inloop 19.30 uur) de grandioze feestavond voor alle leden en hun partners in de grote feesttent met meerdere DJ’s met een verrassend optreden.

Zaterdag 6 juli 2019: om 16.30 uur op De Bosrand: jubileumwedstrijd Vroomshoopse Boys tegen eredivisionist Heracles Almelo. Daarvoor een leuk voorprogramma met de allerjongsten en senioren van het wandelvoetbal met de Old Stars Twenterand tegen Heracles.