De individuele foto’s van pupillen, junioren en senioren en de leiders en trainers voor het voetbalplaatjesboek van de SuperCoop zijn deze week gemaakt. Dank voor de inzet!
Nu komt volgende ronde: alle Boys-teams en alle vrijwilligers komen op foto. De teamfoto’s worden gemaakt op maandagavond 3 juli en dinsdagavond 4 juli van de jeugd en op woensdagavond 12 juli van de senioren. De vrijwilligers worden op woensdagavond 5 juli verwacht (de veldploeg al eerder: op maandagmorgen 3 juli).
Bij de teams worden de spelers gevraagd om de eigen broeken, kousen en uiteraard voetbalschoenen mee te nemen naar de fotosessie. Voor shirts wordt gezorgd. Alle leiders en trainers worden uiteraard ook voor de fotosessie met hun teams verwacht.
De foto’s worden zoals bekend gebruikt voor het voetbalplaatjesboek van de SuperCoop, maar ook voor onze website, clubblad en presentatiegids. Ook krijgen onze sponsors de teamfoto’s.
Heel belangrijk is het dus om allen aanwezig te zijn. De indeling van alle teams, zowel bij de jeugd als bij de senioren kun je terugvinden op deze website van Vroomshoopse Boys.
Een dringend verzoek: kom op tijd, kleed je op tijd om en ga dan als team met de leiders en trainers bij (dus niet op) het hoofdveld van de Bosrand staan. Zo alleen kunnen we het strakke tijdsschema volgen. Alleen het team dat op een bepaald tijdstip op foto komt, bevindt zich op dat moment op het hoofdveld. Het daaropvolgende team staat dan al klaar langs het veld. Net als vorig jaar is er begeleiding aanwezig om alles gestroomlijnd te laten verlopen en in goede banen te leiden.
Maak het onze clubfotograaf Erwin Heuver niet moeilijk en volg de aanwijzingen voor de teamfoto. Alle Boys-teams moeten er keurig opstaan in uniform tenue, dat is duidelijk.
Op maandagmorgen 3 juli komt de veldploeg etc. op foto en op woensdagavond 5 juli volgen de overige vrijwilligers. Volg daartoe het hieronder aangegeven schema en ook daarbij geldt: kom op tijd!
We rekenen op jullie aller medewerking!
Jannette Heideman en Hans Nieboer
SCHEMA
Maandag 3 juli 2017:
10.00 uur: veldploeg, materialenbeheerder, schoonmaker kleedkamers en lijnentrekker
18.00 uur: pupillen F-league
18.10 uur: JO9-1; 18.20 uur: JO9-2; 18.30 uur: JO9-3; 18.40: JO9-4; 18.50 uur: JO9-5;
19.00 uur: JO9-6; 19.10 uur: JO9-7; 19.20 uur: JO9-7.
19.30 uur: J011-1; 19.40 uur: JO11-2; 19.50 uur: JO11-3 ; 20.00 uur: JO11-4 ; 20.10 uur: JO11-5;
20.20 uur JO11-6; 20.30 uur: JO11-7.
Dinsdagavond 4 juli 2017:
18:00 uur: JO13-1; 18:10 uur: JO13-2 ; 18:20 uur: JO13-3; 18:30 uur: JO13-4; 18:40 uur: JO13-5.
18:50 uur: JO15-1 19:00 uur: JO15-2; 19:10 uur: JO15-3; 19:20 uur: JO15-4.
19:30 uur: MO15-1; 19:40 uur: MO19-1.
19:50 uur: JO17 1; 20:00 uur: JO17-2 ; 20:10 uur: JO17-3.
20:20 uur: J019-1; 20.30 uur: J019-2.
Woensdag 5 juli 2017: besturen, commissies etc.
18.30 uur: kantinepersoneel (totale bar- en keukenpersoneel)
19.00 uur: personeel ontvangstkamer en EHBO-team
19.15 uur; bestuur supportersvereniging
19.30 uur: redactie clubblad/presentatiegids, webmaster, clubfotografen, bezorgers clubbladen,
werkgroep Respect en Vrienden van de Boys
19.45 uur: stichtingsbestuur, sponsorcommissie en kassadames
20.10 uur: jeugdcommissie, inclusief coördinatoren, wedstrijdsecretariaat en ledenadministratie
20.15 uur: vrijwilligerscommissie, activiteitencommissie en sfeercommissie
20.30 uur: TC en scouts, scheidsrechterscommissie en clubscheidsrechters
20.45 uur: hoofdbestuur
Woensdag 12 juli 2017: senioren
19.30 uur: A-selectie
20.00 uur: B-selectie
20.30 uur: 4e elftal
20.45 uur: 5e elftal
21.00 uur: 6e elftal
21.15 uur: 7e elftal