We hebben een prachtige een enerverende actie van Coop Vroomshoop (onlangs uitgeroepen tot de Overall-winnaar van Nederland!) achter de rug met het voetbalplaatjesboek. Zoals elders op deze website is te lezen zijn er nog steeds voetbalplaatjes te verkrijgen in de kantine om zo in voorkomende gevallen het boek compleet te maken. Daarbij komen nu een flink aantal posters, die na het afsluiten van de actie door manager Marc Olsman van de Coop Vroomshoop aan onze vereniging zijn geschonken, hartelijk dank!

Die kleurrijke posters op A-2 formaat liggen op de Nieuwjaarreceptie van 6 januari 2018 voor jullie klaar als Boys-leden om afgehaald en meegenomen te worden.  De posters zijn in alfabetische volgorde gerangschikt en kunnen door de betreffende leden van de stapel gepakt worden, veel kijkplezier gewenst.