De Technische Commissie is erin geslaagd een opvolger te vinden van Maarten Nieboer, die aan het einde van dit seizoen stopt als trainer-coach van het derde elftal van Vroomshoopse Boys. Onlangs is Richard Willems benaderd, die positief op het verzoek reageerde. Daarmee wordt weer een echte clubman binnen gehaald.

Richard Willems voetbalde in het verleden een langere periode bij het eerste elftal van de Boys, waarmee de snelle vleugelspits ook aansprekende successen behaalde. Richard is al meerdere seizoenen bij de jeugd van Vroomshoopse Boys actief. Hij volgde onlangs nog met succes de pupillenmodule van de KNVB.

Richard Willems gaat ingaande het seizoen 2018-2019 als trainer-coach van het derde elftal aan de slag. Ook worden samen met Reinier de Jong de wekelijkse trainingen van de B-selectie van de senioren verzorgd. Het bestuur en de Technische Commissie van Vroomshoopse Boys zijn uitermate content met deze vacature-invulling.