De winnaar van de maand maart van dit jaar van de kentekenactie voor de nieuwebouw van ons nieuwe clubhuis van Vroomshoopse Boys is bekend. De kantinevrijwilligster Evelien Ekkel toverde het winnende kenteken tevoorschijn uit de blauw-gele box. Rolf Vos is deze keer de gelukkige en krijgt 20% van de maandelijkse inzet overgemaakt op zijn bankrekeningnummer.

Nog altijd kan er op elke moment meegedaan worden aan de kentekenactie. Dat kan door inschrijving via onze website www.vvvroomshoopseboys.nl of door je aan te melden bij een van de werkgroep-leden Egbert de Jonge, Bert Kempers of Hans Nieboer. Het betreffende formulier onder vermelding van het kenteken van je auto kan dan in de kantine worden ingevuld.

Voor 10 Euro wordt er maandelijks meegedongen naar de geldprijs van 20% van de maandelijkse inzet. En minstens zo belangrijk: daadwerkelijk wordt er met meer dan 50 andere Boys-luu een steentje bijgedragen aan de nieuwbouw van ons nieuwe clubhuis op De Bosrand.