Op woensdagmiddag 22 november  was het een drukte van belang in de winkel van Coop Vroomshoop. Vele leden van Vroomshoopse Boys en Sportlust en ook hun ouders en grootouders ervan van Vroomshoopse Boys als Sportlust waren ter plekke op de ruilbeurs. De tafels lagen bezaaid met voetbalplaatjes. Bij de ruilmiddag voor de voetbalplaatjes liep het storm.

Supermarktmanager Marc Olsman gaf aan dat er zelfs ruimte gemaakt moest worden voor de klanten om de ruilbeurs goed te laten verlopen. Ruilen was bepaald geen huilen en vele vurig gewenste voetbalplaatjes werden veroverd. Zelfs was de bevrijdende kreet “Het boek is vol” meerdere malen hoorbaar.

Tot en met zaterdag 2 december loopt de voetbalplaatjesactie nog bij Coop Vroomshoop. Daarbij gaan er ook nog vier gouden ballen uit, een leuke attentie.  Vanaf 4 december krijgt iedereen nog een week de tijd om bij Coop Vroomshoop aan de Koele de ontbrekende voetbalplaatjes op te halen. Daar kan naar gevraagd worden. Onze clubfotograaf Erwin Heuver legde de gezellige drukte van de ruilbeurs vast.