Ruime winst JO11-1

Op zaterdag 21 april stond de wedstrijd tegen Bergentheim JO11-1 op het programma. Vooraf gezien bleek er zowaar wat onderschatting aanwezig te zijn bij de jongens, want ‘zij hadden nog geen punten’. Met zo’n insteek het veld ingaan kan erg gevaarlijk zijn. Daar weten we alles van! Toch was er deze ochtend niet veel reden tot zorgen. Wij waren allemaal fit, hadden goed getraind en het was mooi; kortom alleen maar redenen voor een mooie ochtend! Bergentheim bleef hangen in de achterste linie en gokte op een counter. Wij hadden 80% balbezit en creëerden veel kansen. Met rust stond er een 6-1 voorsprong op het scorebord. Toch een doelpunt weggegeven, na een gevaarlijke actie achterin en met 6 goals was verder de enige kritiek dat dit eigenlijk te weinig was. Na rust bleek dat de jongens goed hebben geluisterd. We kregen weer ontzettend veel kansen, maar wisten nog veel doelpunten te maken. Onder andere mooie kopballen van Max en Thayrell, een stiftje van Thayrell en een lekker afstandschot van Arjan. We waren niet zelfzuchtig en zo stond er uiteindelijk een 15-2 uitslag op het scorebord. Mooi om te zien dat de jongens elkaar een doelpunt gunnen en de sfeer was uiteraard goed na de wedstrijd! Een keer leuk voor het thuispubliek, maar voor beide teams is een gelijkopgaande strijd leuker en leerzamer. Doelpunten kwamen van Thayrell en Max 5x, Danell 2x, Wouter 2x en Arjan.De komende zaterdagen, 28 april en 5 mei zijn we vrij. 12 mei pakken we de draad weer op met een uitwedstrijd bij de Zweef. Voor nu een fijne vakantie gewenst!