De volgende kandidaat voor het bestuur van Vroomshoopse Boys wordt hierbij voorgesteld. Eerder deze week kwam Tom Heideman in beeld, nu is dat Sabine Elferink, de beoogde jeugdvoorzitter als opvolgster van Jan Dogger. Later deze week volgt nog de beoogde voorzitter Edward Olthof. Op de ledenvergadering van 19 september 2017 worden zij voor benoeming voorgedragen.

Sabine Elferink-Ardesch woont aan de Kruidenlaan in Vroomshoop-Oost en is 41 jaar jong. Zij is getrouwd met Marc Elferink en het echtpaar heeft twee kinderen, Max (bijna 9) en Suus van 7 jaar. Max voetbalt nu 3 jaar bij Vroomshoopse Boys en speelt momenteel in JO9-1.
Alweer 3 jaar woont het gezin Elferink in Vroomshoop, het dorp waar zowel Marc als Sabine zijn opgegroeid. Na de studie Bouwkunde volgde Sabine haar Marc naar Zoetermeer. In totaal 15 jaar werd in de Randstad gewoond, waarbij de laatste jaren in Berkel en Rodenrijs.

Sabine Elferink is werkzaam als accountmanager bij de Groot Vroomshoop. Dat is een veelzijdige functie, waarbij klanten door het hele land worden bezocht.
Sabine geniet van haar gezin en ze gaat graag op vakantie. Skiën doet Sabine ontzettend graag en ze probeert in conditie te blijven door te hardlopen. Sabine heeft bestuurlijke ervaring opgedaan als bestuurslid van de Kinderopvang Kids-Online in Zoetermeer en als bestuurslid van de personeelsvereniging bij haar vorige werkgever ERA Contour met 250 personeelsleden.

Sabine is vaak op de Bosrand te vinden, bij trainingen en wedstrijden van zoon Max en bij wedstrijden van het eerste elftal. Sabine vindt dat er al een heel mooi Jeugdplan ligt en wil dat samen met anderen bewaken, uitrollen en waar dat kan naar een hoger level tillen. Verder vindt ze het belangrijk dat Vroomshoopse Boys een club is waar je welkom bent. Dan maakt het niet uit of je recreatief speelt of prestatiegericht bent, we zijn een club voor iedereen, aldus Sabine.