Schaf je eigen tribunestoeltje aan!

Het Boys-lid Tom Staarman nam het initiatief voor een mooie actie voor ons nieuwe clubhuis. Stoeltjes van de nieuwe tribune worden aan de man (en vrouw) gebracht en dat loopt als een trein. Er zijn inmiddels ca. 150 van de 300 beschikbare tribunestoeltjes verkocht. Nu op naar de volgende 150 stoeltjes! Die worden voorzien van de naam van degene, die die tribuneplek aanschaft.

Dat kan voor € 75,00 per drie jaar per tribunestoeltje. Een mooie gelegenheid voor leden, supporters, sponsoren of iedereen die de Boys een warm hart toedraagt om de nieuwbouw van ons clubhuis financieel te steunen. Het is toch prachtig te weten dat je bij alle weersomstandigheden voor het volgen van wedstrijden van Vroomshoopse Boys om je eigen vaste plaats kunt zitten en dat ook nog eens overdekt.

Voor het veroveren van een of meerdere tribunestoeltjes kan gemaild worden met Tom Staarman op het Emailadres tomstaarman@outlook.com of door hem te bellen op zijn mobiele nummer 06-83657052. Doen!