Het prestigieuze Schoolvoetbaltoernooi 2024 voor de basisscholen uit Den Ham en Vroomshoop is dit jaar op dinsdagavond 16 april voor de meisjes en op woensdagavond 17 april voor de jongens (en gemengd). De organisatie is dit jaar in handen van de Vroomshoopse Boys en het zal dan ook gehouden wordt op de Bosrand.

De groepen 5&6 en 7&8 van 9 deelnemende basisscholen met in totaal 50 teams en bijna 500 kinderen zullen dan de spannende wedstrijden afwerken. Beide avonden starten de 1e wedstrijden om 17.45 uur en zal ongeveer rond 20.45 uur eindigen met de prijsuitreiking. We hopen dat er vele familieleden, vrienden en klasgenoten zullen komen kijken en de spelers komen aanmoedigen. Natuurlijk staat het spelplezier voorop en daarom hopen we op een sportief en gezellig toernooi waarbij Fair Play en onderling respect hoog in het vaandel staat.

De kantine is uiteraard ook geopend waar koffie, frisdrank, snoep e.d. gekocht kan worden.

Door dit toernooi is er beperkte ruimte voor teams die op deze dagen trainen. De betreffende teams zijn al geïnformeerd. Probeer allemaal zoveel mogelijk op de fiets naar het sportpark te komen i.v.m. de vele bezoekers.

Bvd namens de Jeugdcommissie