Spannende Pot met als Winnaar JO9-5

Zaterdag 18 mei ’19

Vandaag een thuis wedstrijd tegen Stevo JO9-3

We beginnen sterk aan de wedstrijd maar we zien ook dat Stevo een sterke tegenstander is we kunnen het vandaag nog wel eens lastig kunnen krijgen. De eerste 10 minuten waren spannend met kansen over en weer en langs de lijn nam de spanning behoorlijk toe want we kwamen een paar keet goed weg ook doordat er prima werd gekeept door Stef en de verdediging Staat als een huis Klasse Suus en Koen. De eerste 10 minuten zijn om en we gaan hier en daar wat wijzigen want er zit meer in dan dat we er nu nog uithalen . we gaan weer verder en de 2de 10 minuten gaan beginnen. We krijgen kansen maar de keeper van Stevo staat goed opgesteld maar na een prima actie van Siemon die prima hielp daardoor kon Thije door en met een mooie actie scoort hij de 1-0. Kort na de aftrap wordt Stevo sterker en krijgen wij wat meer moeite met het aandringen van Stevo en scoren ze de 1-1. We pakken het op en wij krijgen meer kansen Lucas kreeg nog een kans op de 2-1 maar helaas werd er goed verdedigd en kon hij niet tot scoren komen. De 2de 10 minuten zijn om en we gaan een keepers wissel doorvoeren Stef voor Siemon . we gaan verder en we komen een paar keer heel goed weg bal op de paal bal op de lat wel tot 3x toe en de rebound werden prima gestopt door Siemon wij zetten een tandje bij en Marit met een prima bal op Roan en speelt door op Thije en hij scoort verdiend de 2-1 maar we zijn er nog niet maar de 3de 10 minuten zijn we moeten nog 1 keer alles geven en dat gebeurt ook Jill was heel dicht bij de 3-1 maar helaas mocht de bal er niet in want de keeper stond maar weer eens goed op te letten. Stevo dringt wat meer aan kansen over een weer in de laatste 10 minuten zal er nog een winnaar komen dat is de vraag Siemon keept echt heel goed en houd ons nog een paar keer prima op de been maar helaas komt Stevo terug in de wedstrijd 2-2 met nog 3 minuten te gaan we laten het hier niet bij zitten en willen nog vol voor de winst gaan maar daar kwam Stevo weer maar de verdediging staat precies goed en wij kunnen nog 1 x aanvallen met nog 1,10 seconden te spelen komen we via een prima actie van Stef naar Thije verdiend op een 3-2 en met nog 30 seconden te spelen kwam Stevo nog 1 x aanvallen maar iedereen stond precies goed opgesteld AFGELOPEN!! En we winnen met 3-2 . Het was een hele spannende pot en een Gelijkspel was terecht geweest.

Aanstaande Woensdag hebben we een uit wedstrijd tegen Daarlerveen JO9-1