Bij de nacompetitiewedstrijd met als inzet plaatsing voor de finale van de nacompetitie om een plaats in de eerste klasse tussen Vroomshoopse Boys en voetbalbuur vv Den Ham wordt veel publiek verwacht, mooi! Zoals bekend wordt deze derby op zaterdag 9 juni om 14.30 uur gespeeld op de Bosrand.

Dat moet allemaal in goede banen worden geleid en nogmaals vragen we de toeschouwers om zoveel mogelijk met de fiets te komen.  Dan ook als het kan op tijd om zodoende lange rijen voor de kassa’s te voorkomen. Er worden extra fietsenrekken geplaatst op de parkeerplaats van de Bosrand.

TOP Vroomshoop heeft te kennen gegeven dit jaar de rommelmarkt van 16 juni ten oosten van de kantine van de korfbalvereniging te houden in plaats van op de parkeerplaats. De opbouw vindt vanaf zaterdag ook op die locatie plaats. We zijn TOP Vroomshoop erkentelijk voor die sportieve geste. Dat betekent dat de parkeerplaats van de Bosrand vrij blijft. Extra capaciteit voor de auto’s (nadat de parkeerplaats helemaal vol is) wordt naar verwachting gecreëerd langs de noordkant van de Flierdijk, waarvoor wij ontheffing vragen bij de gemeente Twenterand.

Er worden zaterdag twee kassa’s bij de ingang van het hoofdveld benut om de te verwachten grote stroom toeschouwers goed te reguleren en lange wachttijden te voorkomen. De kassa van Sportlust Vroomshoop (nog dank daarvoor!) aan de oostkant is aanstaande zaterdag uitsluitend bedoeld voor leden en donateurs van Vroomshoopse Boys. De betreffende kassadames hebben de ledenlijst van Vroomshoopse Boys bij de hand.

De kassa van Vroomshoopse Boys aan de westkant, die altijd al wordt benut bij thuiswedstrijden aan de westkant is voor de overige bezoekers bestemd en daar dient voor de entree te worden betaald.

De supportersvereniging van Vroomshoopse Boys houdt zaterdag ook weer de nodige acties en we roepen iedereen op daaraan mee te doen. Het kantinepersoneel is ook volledig voorbereid op de komst van vele toeschouwers en met het natje en droogje in zit het vast weer goed.

Let wel: langs de velden mag absoluut geen alcohol worden genuttigd en voor de jeugd onder de achttien jaar geldt: geen alcohol!

Knalvuurwerk is absoluut niet toegestaan. Er wordt een ludieke sfeeractie gehouden in vak B. op de tribune met als coördinator Wouter Lukas. Zijn mobiel nummer is 06-15613638. Wil je meedoen aan de sfeeractie, kun je contact met Wouter opnemen.

Spandoeken zijn natuurlijk welkom en er wordt alles aan gedaan om zaterdag een leuke sfeer op de Bosrand te realiseren. Voor de jongste jeugd is er een groot springkussen met dank aan Dennis Jongeneel van DNNS Vroomshoop.

We hopen en rekenen op een mooie wedstrijd en een ouderwetse derbysfeer met daarbij onderling respect. Op naar zaterdag!