De sponsors van Vroomshoopse Boys zijn uitgenodigd voor een speciale sponsoravond op dinsdag 4 april aanstaande. De bijeenkomst in het clubhuis ’t Flierhuus op de Bosrand begint om 18.00 uur met een inloop met buffet. De sponsorcommissie van Vroomshoopse Boys is erin geslaagd niemand minder dan de oud-Vroomshoper, journalist, presentator en TV-persoonlijkheid Alberto Stegeman (46) voor deze sponsoravond te strikken. Alberto Stegeman is directeur van Noordkaap TV-producties in Zwolle.

Alberto voetbalde bij de jeugd en later ook in het eerste elftal van Vroomshoopse Boys. Alberto Stegeman komt niet undercover naar z’n oude club, al is hij wel landelijk bekend geworden door deze aansprekende TV-programma’s op SBS6. Daarnaast redde hij ook menige vakantie. Ook de TV-programma’s “Onopgeloste Zaken” en “Gestalkt” zijn goed voor hoge kijkcijfers.

Alberto Stegeman wordt vanaf 19.30 uur op interactieve wijze geïnterviewd door Tom Uitzetter, die werkzaam is bij Voetbal International. Deze actieve Vroomshoper is behalve als doelman van het eerste elftal van Sportlust ook bekend door z’n rol als razende reporter bij de lokale Drakenbootrace en ceremoniemeester bij de carnavalsvereniging de Smoezen. Na de college-tour met Alberto Stegeman is er volop gelegenheid vor de bezoekers om met collega-ondernemers in gesprek te gaan.