Het grootste compliment voor onze vrijwilligers van “de veldploeg” is een vol sportpark waar iedereen zich naar hartelust vermaakt. Helaas momenteel natuurlijk geen jeugd, geen spelers en geen trainers, begeleiders etc. Toch zijn deze vrijwilligers actief voor De Boys en voor onze leden om te zorgen dat zodra het groene licht er is om weer te mogen voetballen, we er dan ook weer helemaal klaar voor zijn. Uiteraard werken zij met in achtneming van alle “Corona voorzorgsmaatregelen”.  Bepaalde werkzaamheden zijn nu niet nodig zoals het kalken van de lijnen op de velden en bijvoorbeeld het opruimen van ‘zwerfvuil”.

Maar andere onderhoudszaken op de Bosrand gaan gewoon door en onze vrijwilligers staan ook nu nog steeds klaar voor de club!

Zo heeft de veldploeg onder leiding van Stef van Laar de afgelopen dagen aandacht besteedt aan zaken waar normaal gesproken misschien minder tijd voor is:

• De volledige afrastering rondom het sportpark strak trekken.
  • Er is een paadje opnieuw ingestraat.
  • Alle reclameborden zijn schoongespoten zodat de groene aanslag er vanaf is.
  • De kantjes zijn langs alle velden en paden afgestoken en het onkruid is al tussen de bestrating verwijdert.
  • Als toetje hebben onze mannen de strepen van de parkeervakken opnieuw gewit!

Tot slot is er door gemeente Twenterand een betegeld pad van ruim 1 meter breed langs het kunstgrasveld 5 aangebracht en is dit veld nu rondom toegankelijk voor het publiek.