Onlangs kwam Stef van Laar in het nieuws met een nieuwe actie van clubheld 2016 waarbij de clubhelden van de amateursport centraal staan. Als Boys zijnde besloten we om massaal een actie te starten om niemand minder dan onze eigen Stef in het zonnetje te zetten. Het enige wat er moest gebeuren was ‘even stemmen’ met zijn allen. Wat was het geweldig om te zien dat gisteren bij de einduitslag van de gemeenteverkiezing de naam van Stef bovenaan de lijst pronkte met maar liefst 245 stemmen. Hierbij niet te vergeten dat twee dagen voor het einde de laatste tussenstand bekend werd, Stef stond toen nog derde met 46 stemmen achterstand op de nummer 1 Marcel Braamhaar uit Vriezenveen. Een tweede campagne vloog er achter aan en wat eigenlijk niet voor mogelijk werd gehouden gebeurde toch, dankzij onze eigen ‘Boys Luu’ wisten we de achterstand om te bouwen op onze eigen manier “Op Karakter” waarbij we 106 stemmen uitbrachten in de afgelopen twee dagen. Prachtig om te zien!

schermafbeelding-2016-11-17-om-15-25-10Bij deze willen we iedereen bedanken voor de stem die ze hebben uitgebracht.

Het is nu niet meer in onze eigen hand, de redactie van TC Tubantia mag nu een regio winnaar bekend gaan maken waarbij het aantal stemmen helaas niet doorslaggevend is. Deze wordt op 21 november bekend gemaakt en natuurlijk wachten we met smart op de uitslag. Als Boys familie willen we Stef van harte feliciteren en met Stef is dit ook een pluim voor alle vrijwilligers met het onvervalste Boys-DNA.

Bekijk eindstand