Afgelopen week hebben we allen massaal gestemd op onze eigen clubheld Stef van Laar. We brachten maar liefst 245 stemmen uit in een week tijd. Zeker een prachtig resultaat maar dat het nog beter kon liet GFC uit Goor wel zien. Hun stemden allen massaal op hun clubheld John van der Worp en brachten ruim 1300 stemmen uit op hun clubheld. Prachtig om te zien en hier konden we natuurlijk met onze 245 stemmen niet tegen op.

Desalniettemin hebben we met de Boys familie laten zien waartoe we in staat zijn en stond Stef even een weekje garant voor al onze vrijwilligers van de gehele club. Trots zijn we dan ook op het resultaat en wie weet gaan we volgend jaar door naar de finale :).

Iedereen bedankt voor het stemmen!

Lees hier meer over het bericht over de winnaar John van der Worp uit Goor