In landelijke en regionale media, waarbij TC Tubantia, wordt de laatste tijd aandacht besteed aan een bijzondere verkiezing. Het gaat om clubhelden van de amateursport. Op al onze vrijwilligers zijn we erg zuinig en we zijn er blij mee bij Vroomshoopse Boys.

Iemand heeft Stef van Laar van Vroomshoopse Boys aangemeld als clubheld. Een tussenstand leert dat Stef momenteel 10e in de gemeente Twenterand, dat is terug te vinden op de site Clubheld 2016

UITLEG:

Klik op onderstaande link:
Klik hier
Vul de vragenlijst in gebruik jouw eigen e-mail adres want dit moet nog bevestigd worden in je inbox!
Bevestig jouw stem in je inbox.

Het zou mooi zijn als jullie de kandidatuur van Stef van Laar steunen. Hij heeft nauwelijks een nadere introductie nodig. Iedereen kent Stef als de materialenman en aanspreekpunt van de veldploeg. Rondom de totstandkoming van het nieuwe kunstgrasveld op de Bosrand speelde Stef met anderen een belangrijke rol.

Op de accommodatie de Bosrand verricht Stef ontzettend veel werk en het mankeert er nog net aan dat hij daar z’n tweede bed heeft staan.  Steun deze echte doener en clubheld, in wie wij in feite alle vrijwilligers binnen onze club noemen en waarderen. Nog een dikke week kan er op Stef van Laar worden gestemd. Maak daarbij gebruik van de hierboven aangegeven website, doen!