sterk JO9-5 Vergeet te winnen tegen Den Ham JO9-4

Zaterdag 9 februari  2019

Eerste competitie wedstrijd en gelijk al een topper Thuis tegen Den Ham

We begonnen met een 1-2-1-2 opstelling dat pakte wel goed uit mooie combinaties gezien tussen Siemon en Koen maar helaas mocht de bal niet tussen de palen.. het ging over en weer met de kansen maar toen ging Den ham beter voetballen en werden wij wat slordiger want we wilden allemaal graag scoren en zo vergaten we nog wel eens om terug te verdedigen en toen kwam den ham op een 0-1 voorsprong …we gingen door met kansen over een weer maar daar was Roan 1 op 1 op de keeper maar de redding was voortreffelijk en het bleef bij 0-1.. koppies omhoog en doorgaan dat is wat er is afgesproken als we achter komen te staan. En dat gebeurde ook helaas kwamen we voor rust nog op  een 0-2 achter stand maar naar een korte time out en weer naar onze normale opstelling over gestapt te zijn 1- 1-2-2 gingen we door want er zit veel meer in dan dat we er uit halen!!

En na de aftrap gingen we beter voetballen en kwamen we weer terug in de wedstrijd 1-2 vervolgens werd den ham nog een aantal keren gevaarlijk maar doordat Stef een paar prachtige reddingen had kwamen we verdiend terug 2-2 het was een wedstrijd waar alles kon gebeuren maar toen ging den ham maar weer eens aanvallen en helaas werd dat ook een doelpunt 2-3…. Na de aftrap gingen wij gelijk in de aanval en na 1,5 minuut stond het weer gelijk 3-3 wat een heerlijke wedstrijd is dit er gebeurt van alles  helaas in de laatste 10 minuten scoorde den ham nog 2 keer uitslag 3-5

Maar wat een mooi samen spel heb ik gezien ik kan niet anders zijn dan trots ondanks het verlies

Aanstaande zaterdag mogen we de wei weer in deze keer in Sibculo