Ons eerste elftal heeft zich na een loodzwaar seizoen in de eerste klasse D, geplaatst voor  de nacompetitie. Die begint op zaterdag 2 juni aanstaande met een thuiswedstrijd op de Bosrand tegen een oude bekende: Be Quick’28 uit Zwolle. Om 14.30 uur wordt afgetrapt op de Bosrand onder leiding van scheidsrechter G.J. Beltman uit Rijssen. Be Quick’28 was vier seizoenen geleden de tegenstander in de befaamde kampioenswedstrijd in Raalte, toen de Boys met 3-1 won. De nummer 5 van de tweede klasse G. won een periode en verzekerde zich daardoor van de nacompetitie.

Onze jongens verdienen aanstaande zaterdag alle steun van onze leden en supporters en het team van de trainers Karlo Meppelink, Arjan Paters  en Stephan Bloemendal zullen zeker alles geven. We mogen trots zijn op onze unieke selectie met louter eigen opgeleide spelers.

De winnaar van deze eerste  finale speelt op 9 juni tegen de winnaar van de wedstrijd vv Den Ham tegen AVW’66. Wint Vroomshoopse Boys zaterdag dan wordt die tweede finale  op 9 juni weer thuis op de Bosrand gespeeld. De beslissende finale is gepland op 16 juni en dat wordt dan een uitwedstrijd voor de Boys, als het zo ver komt. De overige teams die nog in de race zijn om een plaats in de eerste klasse zijn Go-Ahead Kampen, VVOP, Veensche Boys en DOS Kampen.

Vroomshoopse Boys 2 is als de nummer 2. van de eerste klasse in de race om een plaats in de hoofdklasse. Zaterdag wordt om 12.30 uur op de Bosrand aangetreden tegen VVOP 2 uit Voorthuizen, komt dat zien en moedig onze jongens aan. We wensen het team van trainer Reinier de Jong ook veel succes.